Fresh start #2014

2014 diary.jpg

Το 2014 μας βρήκε γενικώς συναχωμένους. Καθώς φαίνεται, οι περισσότεροι στην Αθήνα είναι άρρωστοι αυτήν την περίοδο ή αναρρώνουν από κάποια μικρή ίωση…Παρ’ όλα αυτά κάθε κατεργάρης επέστρεψε στον πάγκο του. Τις τελευταίες μέρες τις πέρασα αποχαιρετώντας φίλους που επιστρέφουν στα ξένα για σπουδές ή δουλειά. Χαιρετηθήκαμε λοιπόν και με την Χρυσούλα, που θα μας λείψει πολύ μέχρι να επιστρέψει για τα καλά!

Προσπαθώντας να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά, αγόρασα ένα ημερολόγιο, ελπίζοντας ότι φέτος θα καταφέρω επιτέλους να οργανώσω τον χρόνο μου και ότι δεν θα το πετάξω στα μέσα της χρονιάς! Φυσικά σημείωσα ήδη τα πιο σημαντικά: γενέθλια, γιορτές, διακοπές και αργίες! Σας εύχομαι με τη σειρά μου καλή χρονιά, γεμάτη ενδιαφέρουσες ανακαλύψεις, ανθρώπους και μέρη, πολύχρωμα πάρτι, ταξίδι και βόλτες που θα θυμάστε, πολλά γέλια και πολλή διασκέδαση!

______

2014 found my friends and me sick. Apparently, almost everyone in Athens has a flu these days…However, we were kind of forced to get back to work eventually. The last days all I did was saying goodbye to friends who were leaving Athens to go back to their studies/works abroad. One of these was Chrysoula, whom I am going to miss a lot until she comes back for good!

While trying to get things in order I bought to myself a diary, hoping that this year I will succeed in organising my tasks and time! I already noted my friends’ birthdays, the next holidays, my next trip etc. I wish to all of you a happy new year, full of interesting people and places, colourful events, journeys and walks to remember, countless laughs and fun!

Previous Post
Leave a comment

Leave a Reply

